بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 10:42
بازديد از اين پست : 248

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار دوستانه امشب برابر رکرتیو اوئلوا ابراز رضایت کرد.

Barcelona's coach Luis Enrique Martinez walks during the Trofeo Colombino friendly football match Recreativo Huelva vs Barcelona at the Nuevo Colombino stadium in Huelva on July 19, 2014. AFP PHOTO / CRISTINA QUICLER

لوئیز انریکه سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا پس از برتری 1-0 شاگردانش برابر تیم رکرتیو اوئلوا در اولین دیدار دوستانه آبی اناری ها برای فصل جدید رقابت ها اذعان کرد که از عملکرد بازیکنان جوان بارسا در این مسابقه خوشحال شده است.

"بازی خوبی بود و توانستم عملکرد بازیکنان جوان بارسا را مشاهده کنم. عملکرد عالی دلوفئو؟ همه تیم خوب بازی کرد و این اشتباه است که تنها بر روی نمایش یک بازیکن متمرکز شوید. ابراهیم آفلای؟ او نمایش خوبی داشت و بازیکن جذابی است. ابراهیم می تواند در تیم بماند و می تواند جدا شود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه خواهد شد."

"هلیلویچ؟ او به روشنی نشان داد که بازیکن با استعدادی است اما به غیر از او سایر بازیکنان بارسلونای ب نیز عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. بیانیه جدایی جرمی متئو؟ نمی توانم در این باره صحبت کنم زیرا مسئول نقل و انتقالات تیم آندونی زوبیزارتا است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »